با ترور شهید فخری زاده، جریان مبارک تولید علم و افزایش اقتدار کشور، متوقف نمی شود

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران بدانند که با ترور شهید فخری زاده، جریان مبارک تولید علم و تلاش برای افزایش اقتدار کشور، متوقف نخواهد شد.

آیت الله «سید مصطفی موسوی اصفهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن محکومیت شدید ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و مدیر ارشد صنایع دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: ایادی استکبار و صهیونیسم با این جنایت خود نشان دادند که به هیچ وجه نمی توانند وجود دانشمندان و مغزهای متفکر هسته ای و صنایع دفاعی کشور ما را تحمل کنند و از این رو به شکل ناجوانمردانه دست به ترور این عزیزان می زنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان باید بدانند گرچه ملت ما در غم از دست دادن یکی از بهترین و نخبه ترین فرزندان خود سوگوار و ماتم زده است، اما یقیناً جریان مبارک تولید علم و کسب اقتدار و افتخار از سوی جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت و روزی به شکست کامل دشمن زبون و گستاخ خواهد انجامید.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: آن ها بار دیگر نشان دادند که در برابر حرکت علمی و رشد و پیشرفت ملت و کشور ایران، دچار استیصال شده اند و لذا با این قبیل حرکات شوم و ذلیلانه می خواهند استقامت و پایداری ملت ما را تضعیف کنند اما به یقین همچون تجارب گذشته ، کارشان به شکست می انجامد.

 

وی بیان داشت: در این میان، آنچه از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور انتظار می رود این است که زمینه حفاظت بهتر و قوی تر از دانشمندان و مدیران هسته ای و نیز شخصیت های مطرح و تأثیرگذار کشور فراهم کنند تا ما در چنین مواقعی ، سرمایه های بزرگ و ارزشمند کشور را از دست ندهیم.

 

موسوی اصفهانی همچنین در خاتمه افزود: البته این سخن به معنای نادیده گرفتن زحمات و تلاش های شبانه روزی و مخلصانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نیست ، منتهای مراتب باید دقت ها و نظارت ها و حساسیت ها با توجه به نقشه های شوم دشمنان، روز به روز افزایش پیدا کند.

کد خبر 998152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha