معرفی کتاب «تحکیم خانواده» توسط کانون ابرار حاجی در بستر فضای مجازی

حسنی گفت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد کتاب «تحکیم خانواده» نوشته محمد محمدی از انتشارات دارالحدیث توسط کانون فرهنگی هنری ابرار شهرستان لردگان معرفی شد.

«قاسم حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد کتاب «تحکیم خانواده» نوشته محمد محمدی از انتشارات دارالحدیث توسط کانون فرهنگی هنری ابرار شهرستان لردگان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد ادامه داد: کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» با بهره‏گیری از آیات و روایات به سه موضوع، تشکیل خانواده، عوامل تحکیم خانواده و آسیب‏های خانواده پرداخته است، زیرا اسلام در این سه حوزه رهنمودهای سازنده‏ای دارد.

 

وی ابراز کرد: بخش نخست کتاب، درباره تشکیل خانواده است که در شش فصل با عناوین تشویق به تشکیل خانواده، حکمت تشکیل خانواده، موانع تشکیل خانواده، آداب ازدواج و تشکیل خانواده سامان می‌یابد.

 

حسنی تصریح کرد: بخش دوم به عوامل تحکیم خانواده می پردازد و این موضوع را در هفت فصل محبت و مهربانی و عطوفت، خویی‌های والا و کردارهای نیکو، تربیت دینی، پاسداشت حقوق، تلاش برای تأمین نیازهای اقتصادی خانواده، پاسخ دادن به غرایز جنسی و دعا کردن، بررسی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی آباد ادامه داد: بخش سوم نیز آسیب‏ های خانواده است را در فصل های آسیب های کلی خانواده، آسیب ‏های خانواده از سوی شوهر و آسیب‏ های خانواده از سوی زن، می کاود.

 

کد خبر 998252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha