توزیع۹۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ملایر

حسینی گفت: ۹۰۰ بسته لوازم التحریر توسط بسیج بین دانش آموزان ملایر در سال جاری توزیع شده است.

«سید جواد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: پیر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری  در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند بسیج و سپاه شهرستان ملایر اجرای طرح کمک های  مومنانه  مواسات و همدلی  را  از اولین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با در دستور کار قرار داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه با همدلی و انسجام نه تنها نهادهای دولتی و غیردولتی که تمام اقشار جامعه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا به اجرا درآمده که تجلی همدلی مردم باغیرت ایران است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه با همکاری پایگاه‌هاو حوزه‌های مقاومت بسیج  کار جمع آوری کمکهای مومنانه از خیران و نیکوکاران شروع شد افزود: در این راستا کمکها جمع اوری و طی چند مرحله در ماه مبارک رمضان، اعیاد و مناسبت‌ها ف هفته دفاع مقدس و هفته بسیج  طی چند مرحله بسته های معیشتی در قالب این طرح  به دست نیازمندان رسید.

وی با بیان اینکه  در این زمینه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون سپاه و بسیج شهرستان اقدام به توزیع حدود 25 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش نهادهای  حمایتی کمیته امداد ، بهزیستی  و خانواده‌های آسبب دیده از کرونا داشته گفت: ارزش هر بسته از 300 تا 400 هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بیماران کرونا و همچنین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا  به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در این زمینه حدود 2 هزار و 500 بسته معیشتی در حال توزیع است که این کمکها با همراهی خیران  بیشتر می‌شود.

 حسینی در ادامه با اشاره به اینکه در قالب دو طرح پویش همکلاسی مهربان با همکاری بسیج دانش آموزشی و طرح سردار دلها شهیدقاسم سلیمانی از روز گذشته نیز  توزیع بسته های معیشتی بین دانش اموزان نیازمند شروع شد گفت: ارزش هر بسته لوازم التحریر و معیشتی معادل 200 هزار تومان است.

وی  اظهار داشت: تاکنون 750 بسته معیشتی، 900 بسته لوازم التحریر50 هزار پک بهداشتی  و 450عدد کفش به ارزش 450 میلیون تومان بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند توزیع و در حال انجام  است.
 وی  تهیه 38 سری جهیزیه توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ، کمک در عرصه کشاورزی  مهندس 52  در 152 روستای شهرستان با علم روز به کشاورزان را از دیگر اقدمات بسیجیان ملایر در سال جاری دانست و تصریح کرد: قربانی 290 راس گوسفند و توزیع گوشت گوسفندی در قالب بسته های پروتئینی، توزیع 50 هزار قرص نان و تهیه و توزیع 115 کارت هدیه 200 هزار تومانی از دیگر اقدامات بسیجیان شهرستان ملایردر سال جاری  بوده است.

کد خبر 998253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha