کتاب «آن سوی مرگ» در قالب شنبه های کتاب مساجد معرفی شد

حسین پور گفت: کتاب «آن سوی مرگ» نوشته جمال صادقی از انتشارت معارف توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرکرد در قالب شنبه های کتاب مساجد معرفی شد.

«محمدتقی حسین پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «آن سوی مرگ» نوشته جمال صادقی از انتشارت معارف توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرکرد در قالب شنبه های کتاب مساجد معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: تاب حاضر در بردارنده سه خاطره درباره تجربه مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته اند.

 

وی ابراز کرد: مجموعه ای بسیار جالب و حیرت انگیز که ممکن است بخش هایی از آن برای بیماران قلبی و روان های آسیب پذیر، نامناسب باشد.

 

حسین پور گفت: در بخشی از این کتاب آمده است: وقتی خداوند خواست آدم و فرزندانش را خلق کند، فرشتگان گفتند: «خدایا زمین، گنجایش این همه آدم را ندارد.» فرمود «من، مرگ را می‌آفرینم.» فرشتگان پرسیدند: «اگر مرگ آفریده شود، زندگی برای انسان ناخوشایند نمی‌شود؟» فرمود: «من، امید را می‌آفرینم.»...

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: جالب این است که اغلب کسانی هم که از تجربه مرگ خود گفته‌اند، حاضر نشدند نامشان را فاش کنند.

 

کد خبر 998267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha