هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از پیشرفت صنعت دفاعی و هسته ای کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از پیشرفت صنعت دفاعی و هسته ای کشور است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته ای ما جلوگیری از روند رو به رشد صنعت دفاعی و هسته ای کشور و همچنین ایجاد هراس در جوانان توانمندی است که از بعد علمی تمایل به ورود به این عرصه را داشتند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به گمان خودش با این گونه اقدامات می تواند از رشد و شکوفایی صنعت هسته ای و همچنین بومی شدن آن در جامعه اسلامی جلوگیری کند، اظهار داشت: به طور طبیعی دشمن برای رسیدن به هدفش به ابزارهای مختلفی چون تهدید، تحریم و ترور و سایر اقدامات روی آوردند و آنها را در دستور کار قرار دادند اما باید مطمئن باشند که نه تهدید نه تحریم نه ترور و نه نفوذ ذره ای در دل ملت ایران و جوانان و دانشمندان و نخبگان ایرانی هراسی ایجاد نمی کند بلکه انگیزه آنان را برای ادامه راهشان بیشتر و قوی تر می کند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش ما با توجه به اهداف شیطانی دشمنان انقلاب و نظام باید مبتنی بر رشد و پیشرفت، سر عت دادن و شتاب دادن به فناوری های دفاعی و هسته ای و جلوگیری از توقف، خدشه و خلل در این حرکت سرمایه ای و زیربنایی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم هر اقدامی که موجبات نفوذ و یا ترور دانشمندان هسته ای ما و همچنین نفوذ دشمنان را فراهم می کند را بگیرید و این جزو وظایف حاکمیتی است. دستگاه های مسئول باید در این زمینه اقدامات شایسته را به عمل بیاورند و حفاظت از دانشمندان و نخبگان هسته ای را در دستور کار خود قرار دهند.

 

کد خبر 998268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha