مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در کانون «دوستان آسمانی» به اجرا در آمد

گواهیان از اجرای سومین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» به منظور کمک به خانواده های نیازمند در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا که توسط خیریه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شناسایی شده اند، مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، بسته های معیشتی در قالب بسته های فرهنگی ویژه دانش آموزان و بسته های مواد غذایی ویژه خانواده ها تهیه و توزیع شد.

 

وی بیان کرد: بسته های فرهنگی در این طرح شامل کیف و لوازم التحریر و بسته های مواد غذایی نیز شامل اقلامی همچون روغن، حبوبات، رب گوجه، برنج و... بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تا کنون در این کانون فرهنگی و هنری به اجرای 2 مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» اقدام شده است، خاطرنشان کرد: این رزمایش به همت خیران، بچه های مسجد و همت و تلاش خیریه «افلاکیان» به اجرا در آمده است.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اقدامات متعددی را در این زمینه انجام داده است، عنوان کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، خدمات دیگری نیز به همت بچه های مسجد در ایام شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه از جمله این خدمات، راه اندازی و استقرار ایستگاه سلامت بوده است، گفت: در این ایستگاه که توسط بچه های مسجد برپا شده بود خدماتی همچون توزیع ماسک و ضدعفونی معابر و خودروها انجام شد.

 

گواهیان در پایان تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توجه به سلامت مردم را ستود و از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنترل شیوع بیماری کرونا سهیم باشند.

 

کد خبر 998307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha