شهادت شهید فخری زاده، نشانگر ضعف و استیصال عاملان دژخیم و دشمنان اسلام است

حجت الاسلام ایازی رستمکلایی گفت: شهادت شهید فخری زاده، نشانگر ضعف و استیصال عاملان دژخیم و دشمنان اسلام است و این شهید بزرگوار به آنچه لایقش بود رسید.

حجت الاسلام «مرتضی ایازی رستمکلایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: هنوز خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جوشیدن داشت که خون آشامان، دستشان را به خون مردی شریف و دانشمندی بزرگ شهید «محسن فخری زاده» آغشتند و دلهای ملت سربلند ایران اسلامی را داغدار و مالامال از آلام کردند.

 

مسئول حوزه علمیه مقدسه جعفریه رستمکلای مازندران با اشاره به آیه ای از قرآن « مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» افزود: شهید فخری زاده، شخصیتی و  مصداق آشکاری بر آیه فوق بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار فرمانبر رهبری و دشمن دشمناناسلام و مسلمین بود؛ خاطر نشان کرد: در طول سال های دفاع مقدس سربازی مطیع برای امام عصر و رهبری بود و بعد از آن نیز سالها در سپاه در عرصه های مختلف، خصوصا در عرصه علم و دانش زحمات فراوان کشیدند.

 

حجت الاسلام ایازی گفت: شهید فخری زاده هم در علوم وفناوری های نظامی و هسته ای وهم درعرصه مقابله با این ویروس منحوس کرونا بدون هیچ خستگی و یاس و نا امیدی ثابت قدم تحت ولایت رهبری تلاش کردند و در نهایت به آنچه برآن لایق بودند نائل آمدند.

 

وی افزود: ضمن ابراز انزجار از این حرکت شنیع دشمنان اسلام ناب محمدی، شهادت مظلومانه وسعادتمندانه شهید «محسن فخری زاده» ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت و تهنیت گفته و قطعاً شهادت این دانشمند بزرگ، نشانگر ضعف و استیصال عاملان دژخیم و دشمنان اسلام است.

 

کد خبر 998350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha