توزیع ۱۱۵ تن روغن در سطح بهشهر

هادی نژاد گفت: با توجه به کمبود روغن در ماههای اخیر در بازار برای رفاع حال مردم، برای مصرف مورد نیاز خانوارها به شهرستان بهشهر تخصیص یافت.

«اسماعیل هادی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر افزود: در طول ماه  گذشته به دلیل مشکلاتی که در سیستم توزیع روغن کارخانجات کشور ایجاد شده بود و همچنین مشکلاتی که در توزیع روغن در کشور و از جمله بهشهر داشتیم؛ با کمبود روغن در برهه ای از زمان روبرو بودیم که برطرف شده است. 

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر اظهار کرد: در روزهای گذشته گله‌مندی مردم را از کمبود روغن نباتی جامد در سطح بازار شاهد بودیم که گزارش‌های متعددی نیز به سامانه 124 ارائه شده و رسیدگی شد و یا در دست انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه  روغن نباتی در بازار توزیع  شد و آرامش به بازار بازگشت، یادآور شد: برای حل مشکل مردم در تأمین روغن نباتی، 115 تن سهمیه خانوارها و صنوف در بهشهر  برای مصرف مورد نیاز، تأمین و روانه بازار شده است و اکنون مشکل محسوسی در کمبود روغن نداریم.


هادی نژاد، با اشاره به اینکه مشکلی در راستای کمبود کالا در بازار وجود ندارد، اضافه کرد:‌ قطعا کمبود برخی از کالاها در بازار مقطعی و به دلیل برخی سودجویی‌هاست که امیدواریم با همکاری مردم از سودجویی ها جلوگیری شود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر افزود: برای نظارت بر بازار بازرسی های متعدد با حضور بازرسان پرتلاش در سطح شهر انجام می شود و قطعا اگر مشکلی وجود داشته باشد، مردم می‌توانند از طریق سامانه 124 موضوع را اطلاع دهند.

 

وی در پایان یادآور شد: روال عادی توزیع روغن در بازار در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد؛ ممکن است گاهی تولیدات کارخانه ها بنا به دلایلی چند روز متوقف شود؛ اما هیچ گاه توزیع متوقف نمی شود.

کد خبر 998358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha