حامیان تروریسم و محور شرارت در ترور شهید«فخری زاده» دست داشتند

گروه های بحرینی ترور شهید«محسن فخری زاده» را محکوم و اعلام کردند: حامیان تروریسم و محور شرارت در این جنایت دست داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از revolutionbahrain، جریان وفاداری اسلامی بحرین در بیانیه ای شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران را به رهبر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و امت اسلامی و محور مقاومت تسلیت گفت و اعلام کرد: شهید فخری زاده به دست یک گروه تروریستی با حمایت اطلاعات آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان ترور شد. وی پس از سال‌ها جهاد علمی و ارتقای جمهوری اسلامی و محور مقاومت به شهادت رسید.

 

در این بیانیه آمده است: افرادی مانند شهید فخری زاده باعث تقویت مسیر و رویکردی که به خاطر آن به شهادت رسیدند، می شوند. پس از آن ده‌ها و بلکه صدها نفر عنصر موثر که راه را با قدرت هموار می کنند، متولد می شوند.

 

جریان وفاداری اسلامی بر حمایت خود از حق جمهوری اسلامی برای پاسخ قاطع علیه همه کسانی که در این حمله تروریستی دست داشتند، تاکید کرد.

 

در همین حال، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بحرین ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران، را محکوم کرد و این اقدام را تروریستی و جنایتی بزدلانه توصیف کرد.

 

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اعلام کرد: برنامه این اقدام در اتاق های سیاه بین حامیان تروریسم و محور شرارت طراحی شد تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و پیروزی خیالی را برای خود محقق کنند.

 

مترجم: فاطمه دوستدار

کد خبر 998416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha