۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در شیروان مربوط به حوزه شهری است

فرماندار شیروان گفت: اینک ۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان مربوط به شهر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» روز یکشنبه 9 آذرماه در جمع خبرنگاران شیروان اظهارداشت: اینک 80 درصد ابتلا به کرونا در این شهرستان مربوط به شهر و 20 درصد روستا است که نگران شیوع بیماری در مناطق روستایی هستیم.

 

 

فرماندار شیروان گفت: اکنون میانگین سن فوت شدگان در این شهرستان کاهش و به 63 سال رسیده و تعدادی از دانش آموزان هم به کرونا مبتلا شده‌اند، ستاد کنترل بیماری در حوزه روستایی راه اندازی شده و بهورزان، اعضای شورا و دهیاران با برگزار کنندگان مجالس خانگی برخورد قاطع خواهند داشت.

 

 

مرآتی افزود: ضمن تشکر از رعایت کسبه در اجرای محدودیت‌ها، این قشر باید در کنترل و مبارزه با بیماری پیشگام باشند زیرا در صورت وضعیت قرمز و تعطیلی واحدهای صنفی  بیشتر از هر کسی آنان زیان اقتصادی می بینند که برای سلامت مردم و برای جبران خسارت باید پیشگام باشند.

 

 

 

وی ضریب استفاده مردم در زدن ماسک در این شهرستان را 95 درصد عنوان کرد و گفت: ولی در واحدهای فرعی نیاز بیشتر است، اینک شرایط خوبی نیست و همه برای رفع این موضوع باید تلاش کنیم و مردم ضمن رعایت به کسانی‌که مشکلات اقتصادی دارند توجه داشته باشند.

 

 

وی افزود: طی دو روز اخیر 30 گزارش مردمی وصول شده که پنج تیم نظارتی در حال فعالیت هستند و یک گشت سیار با اختیارات کامل، همچنین سامانه پیامکی 50004150002 آماده دریافت تخلفات گزارش شهروندان است.

 

 

 

مرآتی از تعطیلی گیم نت ها از امروز خبر داد و گفت: در این چند روز اخیر 50 مورد بازدید از ادارات، 46 مورد بازدید از بانک ها و دو مورد تذکر، بیش از 7 هزار تذکر به خودروها که تعدادی برگشت به مبدا و دریافت تذکر و تعدادی اعمال قانون و جریمه شدند.

 

 

کد خبر 998539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha