اختصاص ۵۵۰ تن مرغ به سیستان و بلوچستان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از ۷۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: : ۵۵۰ تن مرغ به عنوان سهمیه در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

«محمد رفیع سلطانزاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت مرغ در بازار در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد تا کار توزیع مرغ با نرخ دولتی انجام شود.

 

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مرحله اول 700 تن مرغ تنظیم بازار به عاملین توزیع تحویل و توزیع شد، ادامه داد: 550 تن مرغ به عنوان سهمیه در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته که در مرحله دوم کار توزیع آن بین شبکه های عرضه استانی، شامل فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای عرضه کننده مواد پروتئینی منتخب انجام می شود.

 

سلطانزاده یادآور شد: با توزیع مرغ به نرخ مصوب دولتی، شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار های استان هستیم که کاهش نرخ مرغ ادامه خواهد داشت.

 

وی قیمت مرغ تنظیم بازار را 15 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مردم هر گونه گرانفروشی مرغ را با سامانه 124 در میان بگذارند تا اقدام لازم برای برخورد با واحدهای متخلف انجام شود.

 

سلطانزاده بر رعایت پروتکل  های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز توزیع مرغ تاکید کرد و گفت: مدیران مراکز توزیع شرایطی را فراهم نمایند که سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا به مخاطره نیفتد و تمامی دستورالعملهای بهداشتی را هنگام توزیع رعایت کنند و مردم نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از کارت بانکی جهت پرداخت اقدام به خرید در سلامت نمایند.

کد خبر 998643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha