بیش از هزار فقره جریمه کرونایی برای رانندگان متخلف صادر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، هزارو ۱۸۰ قبض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار «علیرضا مظاهری» ظهر امروز دوشنبه (10 آذرماه) در نشست مدیریت ویروس کرونا با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی که از اول آذرماه به صورت سراسری اجرا شد، گفت: طی این مدت 24 هزارو 138 مورد تذکر ارشادی و هدایتی به رانندگان داده شده و چهارهزارو 747 خودرو هم به مبدأ خود عودت داده شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، به صدور هزارو 180 قبض جریمه برای رانندگان متخلف هم طی همین مدت اشاره کرد و افزود: از این تعداد 163 مورد جریمه 500 هزار تومانی، 176 مورد جریمه یک میلیون تومانی و 841 مورد هم جریمه 200 هزار تومانی صادر شده است.

 

وی با اشاره به کاهش نیروهای اداری در ادارات، اما تمام نیروهای نظامی و انتظامی را پای کار اعلام کرد و با بیان اینکه نیروهای ما 24 ساعته در خدمت مردم هستند، افزود: 296 نفر از نیروهای ما طی این مدت به کارگیری شده اند.

 

سردار مظاهری با بیان اینکه نیروهای فعال ما در 34 نقطه استان به صورت ثابت و سیار حضور دارند، اظهارکرد: در تازه ترین رصد ما که روز گذشته انجام شده، آمار تردد خودروها در محورهای خراسان شمالی 46 درصد کاهش داشته است.

 

وی مشکل مهم در این حوزه را با توجه به تفویض اختیار فرمانداری ها به ادارات و دستگاه های اجرایی مبنی بر صدور مجوز تردد برون شهری، در خصوص مجوزهای بی مورد اعلام کرد.

 

 

 

کد خبر 998941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha