اجرای طرح «همراه با کتاب» در کانون «منتظران نور»

نیکجو از اجرای طرح «همراه با کتاب» به منظور معرفی و آشنایی کتاب های مناسب بچه های مسجد به صورت مجازی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به مطالعه و کتاب خوانی از اموری است که باید همواره مورد تاکید اهالی مسجد به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مسجد باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه کتاب دریچه ای را به سوی تعالی و پیشرفت افراد می گشاید، افزود: اگرچه فضای مجازی این روزها وقت افراد را پُر کرده اما کتاب و کتاب خوانی نیز هنوز جایگاه خاص خود را در جامعه دارد.

 

وی آگاهی بخشی را از خصوصیات مطالعه کتاب عنوان کرد و اظهار داشت: انس با کتاب، انسان را از تاریکی و جهل نجات می دهد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتاب خوانی را از ضروریات جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در حد توان خود برنامه هایی را به منظور گرایش اعضای کانون و بچه های مسجد به سمت کتاب ارائه کرده است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «همراه با کتاب» از سوی این کانون فرهنگی و هنری، اظهار کرد: در راستای این طرح به معرفی کتاب به منظور آگاهی بخشی بچه های مسجد و تقویت مطالعه میان آنها پرداخته ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و گستردگی شیوع بیماری کرونا، این برنامه به صورت آنلاین برگزار و از طریق فضای مجازی در اختیار اعضای کانون قرار داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب می تواند مسیر روشنایی بخش را پیش پای افراد به ویژه جوانان و نوجوانان قرار دهد، تصریح کرد: انس با کتاب نه تنها به پیشرفت افراد کمک می کند بلکه در ارتقا و توسعه جامعه نیز موثر است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه خوشبختانه این برنامه با استقبال خوب بچه های مسجد مواجه شده است، تاکید کرد: مطالعه کتاب به ویژه در روزهای کرونایی می تواند به سلامت روح و جان افراد و شادابی و سرزندگی آنها کمک کند.

 

کد خبر 999178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha