تفکر سلیمانی ها و فخری زاده ها فرهنگی زنده است

صباحی تفکر شهیدان سلیمانی و فخری زاده ها را فرهنگی تا ابد زنده دانست و گفت: امروز پس از ۴۰ سال دنیا بداند تفکر سرداران و دانشمندان هسته‌ای یک فرهنگ است و جوانان ما راه این شهیدان را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (سه‌شنبه، 11 آذر) در حاشیه حرکت کاروان خودرویی در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: این شهید والامقام از دانشمندان هسته ای کشور و از افتخارات میهن اسلامی است که توسط اسرائیل غاصب و با همراهی منافقین و معاندین ترور شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی یادآور شد: ما مردم ایران به‌ویژه جامعه مذهبی، دینی، علمای حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، اصناف و همه اقشار جامعه طبق فرمایش مقام رهبری خواستار آن هستیم که آمران و عامدان این کار در اسرع وقت به سزای اعمال خویش برسند.

 

وی متذکر شد: ترور خدمتگزاران به دین و انقلاب از صدر اسلام تاکنون از سوی دشمنان صورت گرفته و در کشور ما این امر تازگی ندارد که خدمتگزاران را مورد هدف قرار داده و ترور کنند.

 

صباحی تاکید کرد: دشمن خیال می کند می تواند این افراد خدوم را از نظر فیزیکی از بین ببرد غافل از آنکه تفکرشان تا ابد باقی است.

 

وی تفکر شهیدان سلیمانی و فخری زاده ها را فرهنگی تا ابد زنده دانست و خاطرنشان ساخت: امروز پس از ۴۰ سال دنیا بداند تفکر سرداران و دانشمندان هسته‌ای یک فرهنگ است و جوانان ما راه این شهیدان را ادامه خواهند داد.  

 

گفتنی است، حرکت کاروان خودرویی در اعتراض به ترور شهید محسن فخری زاده با همکاری ستاد مردمی بزرگداشت این شهید از میدان امام (ره) انزلی به سمت گزار شهدا برگزار شد.

کد خبر 999348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha