احداث مسجد در بیمارستان شهید بهشتی قم

قدیر گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی به همشهریان و تلاش برای ارتقا جایگاه معنوی، مسجد جدید در بیمارستان شهید بهشتی قم احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امشب (سه‌شنبه 11 آذر) در دومین نشست شورای اقامه نماز با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز گفت: توجه به نماز و اقامه و برپاداشتن نماز امر بسیار مهمی است که همواره به آن تأکید داریم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تأکید کرد: باید در تمامی مراکز دانشگاه ازجمله بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها، معاونت‌ها و... نماز جماعت برپاشده و در این موضوع در اولویت است.


وی تأکید کرد: نماز دارای بهترین جایگاه است و به‌عنوان زیربنای دین مطرح است و باید همواره به آن تأکید و فضای اقامه نماز به‌درستی و به بهترین شکل ایجاد شود.


قدیر بابیان اینکه مساجد و نمازخانه‌ها باید بهترین فضاهای هر مجموعه باشند گفت: باید نظارت دقیق و جدی نسبت به این موضوع انجام‌شده و نمازخانه و مساجد مراکز وابسته به دانشگاه به بهترین شکل باشند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به مسائل معنوی امر مهمی است که نباید لحظه‌ای از آن غفلت شود و ما با اقامه نماز به این امر مهم دست‌یافته و ازنظر روحی تقویت می‌شویم.


وی با اشاره به توسعه مجموعه بیمارستانی شهید بهشتی گفت: با توجه به اینکه ساختمان بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) نیز در این مجموعه دایر شد، باید مسجدی باقابلیت ارزنده و مناسب ایجاد شود.


قدیر گفت: رایزنی‌ها و فضاسازی‌ها برای احداث این مسجد انجام و با خیرین نیز صحبت شده تا بتوانیم این مجموعه فاخر و معنوی را در حیاط بیمارستان احداث کنیم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در طراحی‌ها باید به‌گونه‌ای ترسیم شود که در کنار مسجد، همراه سرا نیز برای همراهان بیمارانی که فضایی برای استراحت ندارند، ایجاد شود.

کد خبر 999358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha