نقش نفوذی‌ها در ترور دانشمند هسته‌ای کشور تعیین کننده بود

منتظری گفت: در واقعه دلخراش ترور دانشمند هسته ای نقش نفوذی ها بسیار تعیین کننده بوده است، برخی از نیروهای نفوذی اطلاعات را در اختیار دشمن قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ترس و وحشت دشمنان از اندیشه انقلاب اسلامی و امام (رحمه الله علیه) است.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در تیرکمان مکر و حیله تیرهای سمی برای ساقط کردن فرهنگ انقلاب اسلامی قرار دادند و لذا می بینیم که سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به جرم حمایت از مظلومان ترور می کنند.

 

منتظری بیان کرد: دشمن از  گسترش تفکر انقلاب اسلامی وحشت دارد و آن چیزی که سردار سپهبد قاسم سلیمانی را با دیگر سرداران دنیا متمایز می کند مکتبی است که انقلاب اسلامی آن را به وجود آورده است.

 

وی گفت: دشمن از اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، سیاسی و اقتصادی و غیره ترس دارند و دوست دارند از نگاه بالا به پایین به انقلاب اسلامی نگاه کنند و جمهوری اسلامی یک نظام و کشور ما یک کشور وابسته به غرب باشد.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  بیان کرد: دشمن ترس از آن دارد که انقلاب اسلامی قله های علمی دنیا را یکی پس از دیگری طی کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کشوری که جایگاه علمی نداشته باشد بقا پیدا نخواهد کرد.

 

منتظری به پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:  دشمن تلاش می کند که جوانان ما را از ورود به مسائل هسته ای و دانش هسته ای باز بمانند.

 

وی   تاکید کرد: سازمان هایی که در حوزه آموزش و پرورش نقش دارند پیشنهاد می کنم به طرح زندگی چهره ها و نقش علمی شهدای هسته ای اقدام کنند تا چنین شخصیت هایی در ذهن جوانان ما جاودانه بمانند.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه در برابر ترور دانشمندان هسته ای ما نباید نرمش با دشمن به خرج دهیم، افزود: باید پاسخ قاطع به این جنایت بدهیم لذا به منظور صیانت از مصالح کشور و پیشگیری از چنین اتفاقات در مجلس مصوبه ای راهبردی در کمترین زمان و با بیشترین دقت شکل گرفت و لذا باعث شد که سر و صدای بسیاری از خارج نشینان در بیاید.

 

منتظری افزود: باید دستگاه های امنیت چتر حمایت خود را افزایش دهند سرمایه ملی با شهادت چیزی از دست نمی دهند و آرزوی آنها شهادت است ولی باید بپذیریم که این شجره طیبه که امروز بارور شده است با خون های پاک زیادی بدست آمده و نباید اجازه دهیم که سرمایه های ما به راحتی از دست بروند.

 

وی به ترور شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور اشاره کرد و گفت: در این واقعه دلخراش که نقش نفوذی ها بسیار تعیین کننده بوده است، برخی از نیروهای نفوذی اطلاعات را در اختیار دشمن قرار می دهند و باید جلوی این کار را بگیریم.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: از زمانی که دشمنان به اطلاعات ما دسترسی پیدا کردند این اتفاقات رخ می دهد، باید جلوی نفوذ را بگیریم و باید از ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

 

 

کد خبر 999823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha