۱۵۰ بسته غذایی و بهداشتی از محل درآمد موقوفات در قاین توزیع می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از توزیع ۱۰۰ بسته بهداشتی و ۵۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان قاین خبر داد.

حجت الاسلام«علی رمضان‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه همچون سایر دستگاه های اجرایی برای کمک به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا به میدان آمده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین به اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح از محل درآمد موقوفات مرتبط اجرا می شود و در این راستا بحث توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و پوشاک و کفش در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۵۰ بسته غذایی بین خانوارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در قاین توزیع می شود، افزود: برای هر بسته اعتباری بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله کنسروجات و حبوبات است.

 

حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به اینکه بحث توزیع  ۱۰۰بسته بهداشتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در قاین در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: برای هر بسته اعتباری بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان از محل درآمد موقوفات این شهرستان هزینه شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین در پایان اظهار کرد: در راستای رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان ماه صفر ۵۰۰بسته های معیشتی و  ۶۰۰ پرس غذای گرم و ۲۰۰ بسته بهداشتی توزیع شده بود.

کد خبر 999891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha