ساخت بیش از ۶۰ مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی

رحمیی با اشاره به با اشاره به ساخت بیش از ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان دورود، گفت: همچنین تاکنون بیش از ۴۰ واحد مسکومی محرومان این شهرستان مرمت و بازسازی شده است.

« ایوب رحمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی و با همکاری گروه های جهادی بسیج سازندگی تاکنون بیش از 60 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای محروم شهرستان دورود احداث شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان دورود، افزود: هچنین بیش از ۴۰ واحد از منازل محرومان در مناطق محروم توسط گروههای جهادی بسیج  تعمییر و مرمت شده اند.

 

راه اندازی 70 کارگاه تولیدی زود بازده در شهرستان دورود


وی با اشاره به طرح حمایت از اشتغال بسیج، افزود: در این راستا آموزش بیش از پنج هزار نفر درقالب اشتغالزایی در سطوح مختلف در شهرستان دورود و مناطق روستایی انجام شده است.


رحمتی اذعان دان: با حمایت بسیج سازندگی بیش از ۷۰ کارگاه تولیدی زود بازده در سطح شهر و روستاهای شهرستان دورود راه اندازی شده است.

 

وی افزود: همچنین به همت بسیج سازندگی و با همراهی گروه های جهادی بسیج سازندگی  بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج  ساخت و یا تعمیر شده است.

 

رحمتی ادامه داد: همچنین طرح تعمیرومرمت مدارس آسیب دیده در سطح شهرستان توسط گروههای جهادی بسیج انجام می شود.

 

تعمیر و مرمت مساجد آسیب توسط گروه های جهادی بسیج

 

وی با اشاره تعمیرومرمت مساجدآسیب دیده در شهرو روستاهای شهرستان دورود، بیان کرد: این مهم توسط گروههای جهادی بسیج سازندگی شهرستان دورود انجام شده اشت.


مسئول بسیج سازندگی شهرستان دورود اظهار کرد: اهدای لوازم خانگی به خانواده های نیازمند در سطح شهرستان و مناطق محروم توسط گروه های جهادی بسیج از دیگر اقدامات بسیج سازندی در راستای محرومیت زدایی، خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان است.

کد خبر 999936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha