فعالیت‌های کانون امام علی(ع) لارستان برای مقابله با موج سوم کرونا

اخوت با اشاره به فعالیت‌های کانون امام علی(ع) لارستان در موج سوم کرونا گفت: تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی، اعطاء وام قرض‌الحسنه به افراد آسیب‌دیده و تهیه ظروف و پوشاک برای نیازمندان از جمله مهمترین اقدامات این کانون فرهنگی هنری بوده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، به تشریح فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) لارستان در موج سوم کرونا به مدیریت حجت‌‌الاسلام ملک‌زاده پرداخت.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به این اقدامات افزود: در راستای کمک به افراد نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا، ۲۱۶ بسته مواد غذایی و بهداشتی، ۱۳۰ بسته نان و ۲۰ دست غذای گرم با محوریت مسجد امام علی(ع) بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: تهیه پتو، بخاری، نفت و پوشاک و اهداء آن بین ۱۴ خانواده فقرا و ایتام، تأمین هزینه درمان ۵ نیازمند، تهیه ظروف برای ۲۰ خانواده نیازمند و یتیم، اعطاء وام قرض‌الحسنه به ۴۰ فرد آسیب‌دیده، تهیه ۲ سیسمونی کامل نوزاد و ۴ جهیزیه عروس و داماد و همچنین برگزاری نمایشگاه ۵۰ درصد تخفیفی ویژه همشهریان به منظور مبارزه با گرانی از دیگر اقدامات مهم کانون امام علی(ع) لارستان بوده است.

 

اخوت با بیان اینکه کارهای فرهنگی و هنری زیادی نیز در دستور کار این کانون بوده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و قرآن و تعلیم حفظ قرآن و تدبر قرآنی به  ۱۰۰ نفر از سنین ۳ تا ۱۳ سال برادر و خواهر به صورت رایگان از جمله فعالیت‌های این کانون فرهنگی هنری بوده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به اینکه بر اساس تأکید مقام معظم رهبری کمک به افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند، جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خداست، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری اعضای کانون‌های مساجد سراسر جنوب فارس در این راه سربلند باشیم.

کد خبر 1000145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha