تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین/ ۴۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند

حبیبی گفت: با توجه به ارزیابی هایی که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قزوین داشتند، برای هفته سوم محدودیت های ۲ هفته گذشته اعمال می شود که این محدودیت ها در کل استان قزوین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص تمدید محدودیت های کرونایی در استان بیان کرد:  از همراهی هایی که مردم و کسبه در ۲ هفته اول اجرای محدودیت های کرونایی داشتند، تشکر می کنم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: با توجه به ارزیابی هایی که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قزوین داشتند، برای هفته سوم محدودیت های ۲ هفته گذشته اعمال می شود که این محدودیت ها در کل استان قزوین خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس به جز مشاغل گروه یک مابقی فعالیت ها در هفته جاری امکان فعالیت نخواهند داشت که مشاغل گروه یک شامل کارخانه های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر درون و برون شهری، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، مراکز تولید و عرضه مواد لبنی، نانوایی ها، داروخانه ها، عطاری ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آماده به صورت بیرون بر، خدمات الکترونیک با توجه به فعالیت شبکه مجازی شاد، تعمیرگاه های خودرو و فروشگاه مصالح ساختمانی می شوند.

 

حبیبی اعلام کرد: هرگونه تصمیمی باید از ناحیه ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد و پیشنهادی را اتاق اصناف در خصوص فعالیت شان دارند که این پیشنهاد باید با هماهنگی فرماندار شهرستان و سازمان صمت باشد و نمی توانند هیچگونه محدودیتی را آزاد کنند.

 

وی تأکید کرد: شرایط در استان به نحوی است که آمار بیماران تحت مداوا در بیمارستان ها از ۵۶۰ نفر در هفته گذشته به ۴۴۷ بیمار کرونایی رسیده است که در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین یادآور شد: ۶۱ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های استان پذیرش شده است و در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از هم استانی ها به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند.

 

کد خبر 1000191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha