دانشگاهیان پیشرو در زمینه احقاق حقوق مردم هستند

خادمی با بیان اینکه دانشگاهیان پیشرو در احقاق حقوق مردم هستند، گفت: نمایشگاه مجازی فرصتی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی و علمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان به ریاست دکتر خادمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد، اظهار داشت:  روز دانشجو یادآور مقاومت و حساسیت دانشگاهیان در مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی بود و اولین جرقه‌های احساس خطر در مقابل این دو عنصر توسط دانشجویان و دانشگاهیان زده شد.

 

استاندار لرستان اظهار داشت: دانشجویان از ابتدای انقلاب تا کنون جزو پیشروترین اقشار جامعه در رابطه با احقاق حقوق و منافع مردم هستند و این گرایش فارغ از هرگونه منفعت طلبی باید ادامه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: دانشجویان مستقل از هرگونه جهت‌دهی، صاحب نظر و عقیده در امور سیاسی بوده و با تصمیم سازی برای سیاستمداران در سازندگی کشور سهیم باشد.

 

استاندار لرستان با اشاره به لزوم ارتباط گسترده تر جامعه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: در دو حوزه ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی و صنعت، نیازمند بهره گیری از توان علمی دانشگاهیان هستیم.

 

 وی افزود: نمایشگاه مجازی فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و علمی به مردم آنهم به صورت غیر حضوری است .

 

خادمی یادآور شد: هم استانی های محترم می توانند از طریق آدرس الکترونیکی، از دستاوردهای پژوهشی و فناوری نمایشگاه به صورت مجازی بازدید کنند.

 

گفتنی است نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری لرستان از تاریخ پانزدهم تا بیستم آذر با حضور دستگاه های اجرایی استان دائر می باشد.

کد خبر 1000817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha