برف راه ارتباطی ۲۲ روستای شهرستان کوهرنگ را بست

زمانپور گفت: بارش برف راه ارتباطی ۲۲ روستای شهرستان کوهرنگ را مسدود کرده است و راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

‌«مرتضی زمانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: ۱۵ روستای دهستان موگویی و هفت روستای بخش بازفت در محاصره برف قرار دارند و پیش بینی می‌شود تا فردا این محورها بازگشایی شوند.

 

فرماندار کوهرنگ با اشاره به آغاز بارش برف و باران در این شهرستان از شامگاه شنبه، تصریح کرد: تاکنون هفت سانتی‌متر برف جدید در شهر چلگرد و ۳۰ سانتی‌متر برف در گردنه‌ها و ارتفاعات شهرستان باریده است.

 

زمانپور ادامه داد: با بارش‌های جدید، ارتفاع برف در گردنه ‌ها به بیش از ۶۰ سانتی متر می‌رسد که تردد در این مسیرها را دشوار کرده است.

 

فرماندار کوهرنگ بابیان اینکه تردد در گردنه‌ های شهرستان از جمله چری، تاراز و شاه ‌منصوری برقرار است، تصریح کرد: این در حالی است که تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ به سختی انجام می‌گیرد.

 

زمانپور همچنین از شکل‌گیری کولاک برف و مه‌گرفتگی در گردنه ‌‌های شهرستان خبر داد و گفت: مسافران از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت وسایل و تجهیزات ایمنی و گرمایشی همراه خود داشته باشند.

 

کد خبر 1000896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha