برگزاری برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی در تالش

افراز از برگزاری برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر آیین هفته پژوهش باید به موقع و خوب اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«زینب افراز» امروز(دوشنبه، ۱۷ آذر) در جلسه تشریح برنامه های هفته پژوهش که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: پژوهش حلقه ارتباطی بين علم و آموزش است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش افزود: برای پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف باید با پژوهش محوری حرکت کنیم.

 

وی تصریح کرد: برای تبدیل علم و پژوهش به فناوری باید کارهای زیربنایی انجام شود و دانشگاه ها و مراکز علم و فناوری، داشته های علمی و پژوهشی خود را به بهره وری برسانند.

 

افراز گفت: نحوه برگزاری هفته پژوهش به دلیل محدودیت های لحاظ شده در ستاد مدیریت بیماری کرونا متفاوت از سال های گذشته است و برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش خاطرنشان کرد: در حال حاضر باتوجه به منابع محدود، باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای تجلیل از نخبگان و چهره‌های برتر حوزه پژوهش استفاده کنیم و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر آیین هفته پژوهش باید به موقع و خوب اطلاع‌رسانی کنند.

 

گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گیلان در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

 

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و با توجه به اعمال محدودیت ها از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه برنامه های هفته پژوهش استان و همچنین بیست و یکمین نمایشگاه دستاودرهای پژوهش و فناوری استان در تاریخ اعلام شده به صورت مجازی برقرار و پوشش همزمان این مراسم از طریق درگاه اینرتنتی www.gil-expo.ir برای بازدید علاقه مندان قابل دسترسی است.

کد خبر 1001090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha