لزوم سرمایه‌گذاری جهت استفاده از ظرفیت‌های شهرستان هفتکل

کاویانی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان هفتگل، بر لزوم سرمایه‌گذاری در این شهرستان جهت بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محسن کاویانی» صبح امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان هفتکل که با حضور مسئولان کشوری سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد و دارایی در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم حضور مسئولان ملی در استان خوزستان منشأ خیر و برکت باشد اظهار کرد: مطالبات در وصول از جمله مقررات بانکی یکپارچه در کشور است، یعنی بانک جایی پول می‌دهد که پولش برگردد، اگر قرار باشد، پول برنگردد قطعا وامی پرداخت نمی‌شود.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان با اشاره به دو بخش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی افزود: اگر امکانات هفتکل برای سرمایه‌گذاری فراهم یا اینکه فرصتی برای حضور سرمایه‌گذار خارجی باشد، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

 

وی اضافه کرد: پنجره سرمایه‌گذاری واحد داریم که اگر شهرستان هفتکل فرصت سرمایه‌گذاری دارد باید آن را احصا و به ما ارائه دهد تا در سایت ملی اعلام کنیم، این سایت برای سرمایه‌گذاران خارجی نیز قابل رؤیت است مثلا موضوع سیمان یکی از ظرفیت‌های هفتکل است که می‌توان در این زمینه سرمایه‌گذاری هایی داشت.

 

کاویانی همچنین در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست نماینده مسجدسلیمان و هفتکل از وزیر عنوان کرد: بر اساس این درخواست به اتفاق هیئت شورای هماهنگی مجموعه وزارت اقتصاد شامل بانک، بیمه و گمرک عازم شهرستان هفتکل شدیم که در این سفر مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد هم از طرف وزیر ما را همراهی کرد.

 

وی تصریح کرد: دیداری با فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و سایر فعالان اقتصادی هفتکل داشتیم و موضوعات شهرستان در حوزه‌های مالیاتی، بانک و سرمایه‌گذاری بررسی شد.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان به حضور معاون سازمان امور مالیاتی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص مسائل مالیاتی در این جلسه توضیحات مختلف فعالان اقتصادی و مردمی را شنیدیم و قصد این است که بتوانیم از ظرفیت مجموعه وزارت اقتصاد برای شهرستان هفتکل استفاده نماییم.

 

وی با بیان اینکه در آتیه نزدیک شاهد گشایشی در بعضی امور مخصوصا در سرمایه‌گذاری هستیم ابراز کرد: مقرر شد فرماندار این شهرستان ظرفیت‌های هفتکل را ارسال کند تا ما بتوانیم آن را در سایت سرمایه‌گذاری خوزستان بارگذاری کنیم.

 

کاویانی یاد آور شد: در حوزه بانکی هم بحث‌های مختلفی از جمله ایجاد شعب و تسهیلات بانکی مطرح که پاسخ‌های مقتضی به فعالان اقتصادی و فرماندار داده شد.

 

کد خبر 1001160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha