ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مسجدسلیمان باید احصا شود

کاویانی با بیان اینکه در مسجدسلیمان سرمایه‌گذاران به دلایل مختلف یا حتی عدم آگاهی رغبتی به سرمایه‌گذاری ندارند گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان باید احصا و به ما اعلام شود تا بتوان نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محسن کاویانی» ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان و اندیکا که با حضور مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، با بیان اینکه در زمینه بهبود فضای کسب و کار اقدامات متفاوتی انجام شده است اظهار کرد: بخشی از آن در حوزه سرمایه گذاری است که در بسیاری از استان ها مغفول مانده و در شهرستان مسجدسلیمان سرمایه‌گذاران به دلایل مختلف یا حتی عدم آگاهی رغبتی به سرمایه‌گذاری ندارند.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان باید احصاء و به ما اعلام شود تا  نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام و در سایت سرمایه‌گذاری خارجی و ملی برای بهره‌برداری سرمایه‌گذاران بارگذاری کنیم.

 

وی موتور محرک توسعه در هر منطقه‌ای را افزایش سرمایه‌گذاری دانست و ابراز کرد: برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم ولی مشروط بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هر منطقه‌ای به ما اعلام شود؛ بخشی از اعتبارات ارزش افزوده روستاهای بدون دهیار در فرمانداری‌ها است و مشکلی در این زمینه نداریم.

 

کاویانی با اشاره به اینکه این آمادگی را داریم که در باب ساختمان اداره مسجدسلیمان در مستندسازی استانی تغییر بهره‌برداری دهیم اضافه کرد: مشکل ساختمان اداری کمیته امداد نیز مشترک بود که آن نیز قابل حل است و در شهرستان اندیکا نیز برای اینکه ظرفیت یک محل اداره امور مالیاتی را داشته باشیم یک سری شرایط وجود دارد که باید محقق شود.

 

وی ادامه داد: در باب حضور فعالان اقتصادی نیز می‌توانیم یک نیروی مالیاتی را در محل فرمانداری اندیکا مستقر کنیم، البته باید درخواست رسمی ارائه شود که این کار به سرانجام خود برسد.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان با اشاره به موضوع بانک شهرستان اندیکا تصریح کرد: رئیس شورای هماهنگی مدیران استان در جلسه و بازدیدهای امروز حضور داشت و قول مساعدی به نماینده مجلس داد که از آنها می‌خواهیم در این امر تسریع لازم را داشته باشند؛ هر چند سیاست بانک عدم گسترش است ولی این رویکرد به معنای این نیست که در شهرستان بدون بانک هیچ شعبه‌ای نداشته باشیم.

 

کد خبر 1001281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha