توجه ویژه در اعطای اعتبارات ارزش افزوده را خواستار هستیم

ترکی زاده با بیان اینکه تاکنون زمینه ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان لالی فراهم نشده است، گفت: توجه ویژه در اعطای اعتبارات ارزش افزوده را خواستار هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «گودرز ترکی‌زاده» ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در نشست بررسی مشکلات اقتصادی مسجدسلیمان اظهار کرد: وقتی مسجدسلیمان محرومیت‌های زیادی دارد دیگر لالی، اندیکا و هفتکل وضعیت محرومیت‌هایش مشخص است.

 

فرماندار لالی با بیان اینکه این شهرستان ۱۸۵ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد و در بن‌بستی واقع شده که به جایی وصل نیست افزود: لالی از نظر اشتغال و رونق فعالیت‌های اقتصادی جزء شهرهایی است که تاکنون میزبان سرمایه‌گذاران ملی و یا خارجی نبوده‌اند، بنابراین زمینه ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان لالی فراهم نشده است.

 

وی اضافه کرد: خواستار توجه ویژه در اعطای اعتبارات ارزش افزوده هستیم چون درآمدهای شهرداری‌های کوچک کفاف هزینه جمع‌آوری زباله هم نمی‌دهد و این روزها نیز کرونا مازاد بر علت شده و باید به صورت مستمر آهک پاشی کنیم.

 

ترکی‌زاده تصریح کرد: تزریق ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و روستاهای دارای دهیاری از جمله درخواست‌های مهمی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید زمینه ماندگاری مردم در شهرهای کوچک را فراهم کنیم یاد آور شد:  اگر این مهم در روستاها نیز محقق شود قطعا منجر به کاهش مهاجرت از روستا به شهر می‌شود.

 

کد خبر 1001294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha