کنفرانس ملی «تازه‌های علوم ورزش و سلامت» به صورت مجازی برگزار می شود

علی اکبری گفت: کنفرانس ملی «تازه‌های علوم ورزش و سلامت» با ارائه ۱۷۰ مقاله علمی ۱۹ و ۲۰ آذرماه سال جاری در دانشگاه ایلام به‌صورت آنلاین در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه ایلام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  کنفرانس ملی « تازه‌های علوم ورزشی و سلامت» با همکاری دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در این دانشگاه برگزار می شود.

 

 

« محمد علی اکبری» تصریح کرد: ارائه آخرین یافته‌های علمی- پژوهشی و همچنین تبادل‌نظر در موضوعات تحقیقی به‌منظور افزایش توان علمی و تحلیلی جامعه ورزشی، تلاش در جهت بومی‌سازی و کاربردی کردن نظریه‌های علمی در حوزه ورزش، تلاش در جهت کاربردی کردن نظریه‌های علمی در حوزه سلامت، ایجاد بستری مناسب برای طرح دیدگاه‌های تخصصی، ایجاد بستری مناسب برای همگرایی و تعامل کاربردی بین جامعه علمی و عملی، بررسي چشم‌اندازهای نوين در تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، شناسايي نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها، چالش‌ها و ارائه راهبردهای عملیاتی در توسعه علمی ورزش و همچنین کمک به رشد و ارتقاء سطح فنی ورزش کشور از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

 

وی تصریح کرد: این کنفرانس با بهره‌گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و ورزشکاران، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 19 و 20 آذرماه در دانشگاه ایلام به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: محورهای این کنفرانس شامل فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی است.

 

علی‌اکبری با اشاره به همکاری خوب فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری این کنفرانس، گفت: در این کنفرانس هفت فدراسیون کشتی، همگانی، پزشکی ورزشی، جودو، جانبازان و معلولین، کبدی و هاکی مشارکت فعال دارند.

 

رئیس دانشگاه ایلام به استقبال خوب پژوهشگران و نویسندگان در سطح کشور از فراخوان این کنفرانس اشاره کرد و افزود: درمجموع ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 18 مورد از آن‌ها در پنل‌های اختصاصی ارائه خواهند شد و بقیه به‌صورت پوستر از روی سایت کنفرانس به آدرس http://ncsshi.ilam.ac.ir قابل‌مشاهده هستند، همچنین مقالات برتر در مجله علمی پژوهشی ابن‌سینا چاپ خواهند شد.

 

  علی‌اکبری گفت: مراسم افتتاحیه با سخنرانی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور و معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌ شود و مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم نیز یکی از سخنرانان این کنفرانس خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه ایلام در خصوص روند برگزاری کنفرانس، اظهار کرد: برای برگزاری کنفرانس به‌صورت آنلاین تدابیر خاصی اندیشیده شده و  ارائه ۱۷ سخنرانی علمی و کلیدی و ۱۰ کارگاه تخصصی از جمله برنامه‌های  برگزاری کنفرانس خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنفرانس در محیط SKYROOM  است برای حضور در کنفرانس نیازی به هیچ‌گونه نرم‌افزار جانبی نیستد و فقط برای استفاده بهتر پیشنهاد می‌گردد از آخرین به‌روزرسانی مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده شود. 

کد خبر 1001315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha