اعتبار برای خرید خودروی آتش نشانی در بودجه مزرعه کتول دیده نشده است

خلیلی در خصوص گلایه مردم مزرعه کتول در خصوص عدم تخصیص یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث و آتش سوزی گفت: اعتبار لازم برای خرید خودروی آتش نشانی در بودجه شهر مزرعه کتول دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «طیبه خلیلی» صبح امروز (سه شنبه ۱۸ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری مزرعه کتول در سال 93 تاسیس شد و همزمان با تاسیس این شهرداری یک دستگاه خودروی حمل پسماند نیمه سنگین به این شهرداری اختصاص یافت.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بابیان اینکه همچنین در سال 95 نیز یک دستگاه لودر برای اقدامات عمرانی به این شهرداری اختصاص یافت، ادامه داد: توزیع ماشین آلات بین شهرداری های استان براساس  دستورالعمل اتفاق می افتد.

 

خلیلی بیان کرد: در سطح استان 30 شهرداری با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر وجود دارد و ماشین آلات بین این شهرداری ها توزیع می شود.

 

وی گفت: دغدغه مردم  شهر مزرعه کتول در بحث تهیه خودروی آتش نشانی به تامین بودجه و پیش بینی  اعتبارات لازم در برنامه بودجه شهری از سوی شورای شهر بر می گردد و بارها در این خصوص تذکر داده شده است.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تاکید کرد:  در سال 98 دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای شهر مزرعه پیش بینی شده بود که یک میلیارد و 500 میلیون تومان  آن از طریق کمک دولت تامین شد و همچنین در سالجاری  سه میلیارد و 400  میلیون تومان اعتبار شهرداری مزرعه کتول پیش بینی کرده است که تاکنون 74 درصد محقق شده و از این میزان 62 درصد از این اعتبارات کمک های ملی و استانی است.

 

خلیلی ابراز داشت: اینکه تاکنون به چه دلیلی خودرو آتشنشانی خریداری نشده است باید شورای شهر و مجموعه شهرداری این شهر پاسخگو باشد.

کد خبر 1001359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha