اجرای نمایش «کافه سایه»  و «ملی» در جشنواره تئاتر استان همدان

نمایش «کافه سایه» کاری از گروه نمایشی روزنه آبی شهرستان بهار و «ملی» به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان به صورت زنده از طریق لایو اینستاگرامی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان از 16تا 19 آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، برنامه های فرهنگی و هنری شکل دیگری به خود گرفته و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

«نمایش کافه سایه»  به نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی ابراهیم یمین‌اسماعیلی و محمود غفاری، سه شنبه 18 آذرماه ساعت 11 به مدت 55 دقیقه به صورت زنده در صفحه hamedan.farhang@ در اینستاگرام اجرا و پخش می‌شود.

 

سید مهرداد کاووسی حسینی، احسان آزادجو، مهدی روزبهانی، فروزان حسینی، محمود غفاری و سهیل طاووسی بازیگران نمایش «کافه سایه» هستند. 

 

همچنین در نمایش «ملی» فاطمه نوری، شهرام صمدی نیا، مریم خوش صفت، حمیدرضا رضایی مجد، شیما شادمانی، فتانه ترابی، ندا هادیان، فریبا جعفری، سپهر غفاری، حمیدرضا سلیمانی، فاطمه نوری، نگین دبیقی ایفای نقش دارند.

 

این نمایش 75 دقیقه‌ای ساعت 16 سه‌شنبه 18 آذرماه از طریق لایو اینستاگرامی در صفحه hamedan.farhang@ «نمایش ملی» پخش خواهد شد.

 

در این نمایش، مَلی همراه یک گروه مطرب برای اجرا در یکی از خانه های اعیانی به تهران می آید و عاشق یکی از کلفت‌های آن خانه می‌‍شود.

 

گفتنی است،   سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور هشت گروه نمایشی از 16 تا 19 آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1001526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha