غربالگری ۱۸ هزار نفر از  مردم انزلی در طرح شهید سلیمانی

صیاد از غربالگری ۱۸ هزار نفر در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۳۸ درصد از جمعیت ۱۳۳ هزار و ۶۹ نفری انزلی غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «بابک صیاد» امروز (سه شنبه، 18 آذر ) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انزلی در فرمانداری اظهار داشت: خوشبختانه اجرای طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان موفقیت آمیز بوده و نیروهای آموزش دیده بسیج همراه با نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت در صورت مشاهده هرگونه علائم، آنرا به تیم های پشتیبان در شبکه بهداشت گزارش می‌دهند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی افزود: تمرکز این طرح بر روی اطرافیان بیماران کووید 19 که در بیمارستان بستری و یا آنانکه تست سرپایی آنان مثبت اعلام شده، است.

 

وی با بیان اینکه این طرح خانواده محور است از غربالگری ۱۸ هزار نفر از شهرستان انزلی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۳۸ درصد از جمعیت ۱۳۳ هزار و ۶۹ نفری انزلی غربالگری شده اند.  

 

وی با بیان اینکه این شبکه آمادگی خود را برای نمونه گیری از افراد مشکوک در ادارات و مراکز تجمع کارکنان اعلام می‌کند خاطر نشان کرد: نقاهتگاهایی نیز در اختیار این شبکه برای استفاده قرار گرفته که درخواست تجهیز این مرکز با استفاده از ظرفیت خیرین و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی را داریم.

کد خبر 1001677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha