نشست مجازی «تأملاتی پیرامون نسبت اسلام و تعاون» برگزار می‌شود

نشست مجازی تأملاتی پیرامون نسبت اسلام و تعاون روز شنبه ۲۲ آذرماه از سوی اندیشکده تعاون برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه،اندیشکده تعاون با حضور اساتید برتر حوزه تعاون نشست مجازی «تأملاتی پیرامون نسبت اسلام و تعاون» را برگزار می‌کند.

 

این نشست روز شنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به صورت آنلاین از طریق ورود به سایت    https://conf.samatco.ir/b/۲۳۶-۲۹p-yaf و صفحه اینستاگرام اندیشکده تعاون به نشانی cooptt@ پخش می‌شود.

 

نسبت تعاون و اسلام چیست؛ چگونه تعاونی به تحقق اقتصاد مطلوب اسلامی منجر می‌شود و جامعه‌شناسان از تعاون چه می‌گویند، از موضوعاتی است که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

در این نشست حسین نجابت، رئیس اسبق سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نماینده اسبق سه دوره مجلس شورای اسلامی، در مورد «آسیب‌شناسی معرفتی و ساختاری نگاه‌های تعاون محور در تحقق اقتصاد مطلوب اسلامی» حجت‌الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی، دانشیار گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در مورد «ظرفیت‌های اقتصاد اسلامی در شکوفایی اقتصاد تعاون محور» و زاهد زاهدانی، دانشیار جامعه‌شناسی، مسئول پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی دانشگاه شیراز و نماینده تام‌الاختیار وزیر وقت کار در کمیسیون تعاونی اقتصاد در زمینه «رویکردی جامعه‌شناسانه به امر تعاون در بستر فرهنگ ایرانی اسلامی» به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

 

کد خبر 1001840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha