ختم جزء سی قرآن کریم به یاد شهید علمی کشور شهید فخری زاده

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: جزء سی قرآن کریم با مشارکت خواهران عضو این کانون و به یاد شهید علمی کشور شهید فخری زاده ختم می شود.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جزء سی قرآن کریم با مشارکت خواهران عضو این کانون و به یاد شهید علمی کشور شهید فخری زاده ختم می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش انس با آیات الهی و ترویج فرهنگ قرآن خوانی در بین اعضای کانون صورت می گیرد.

 

وی افزود: البته در این طرح یک صد هزار صلوات نیز ختم خواهد شد که ثواب آن به یاد شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی و دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده هدیه می شود.

 

نوروزی ادامه داد: انس با قرآن کریم بهترین راه حل برای استغاثه به درگاه خداوند متعال و دعا برای کاهش آلام و دردهای در این روزهای سخت کرونایی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) خاطر نشان کرد: هم اکنون فعالیت های فرهنگی، دینی، هنری، اجتماعی و قرآنی این کانون از طریق فضای مجازی پیگیری می شود و این طرح نیز از طریق شبکه اجتماعی کانون اجرا و با استقبال خوب اعضای مواجه شد.

 

نوروزی تاکید کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا متاسفانه بسیاری از برنامه های این کانون به صورت مجازی صورت می گیرد اما تلاش کرده ایم که هیچ برنامه فرهنگی تعطیل نباشد و هم اکنون نیز برنامه های کانون در راستای طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

 

کد خبر 1001898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha