بیش از ۳۸ هزار آستارایی غربالگری شدند

قنبری با بیان اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(چهارشنبه، ۱۹ آذر) در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد،اظهارکرد: در مناسبت هایی که در پیش رو داریم باید برنامه های تاثیرگذاری با هم افزایی و همفکری همدیگر داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به توزیع ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس طی روزهای گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته های غذایی در قالب طرح شهید سلیمانی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی برنامه های متنوعی در شهرستان آستارا اجرا می شود، تصریح کرد: غربالگری، مراقبت، پشتیبانی و مداوا بیماران از برنامه هایی است که در این طرح اجرا می شود.

 

قنبری از به پایان رسیدن غربالگری بخش مرکزی شهرستان آستارا خبر داد و گفت: در سطح شهر آستارا و بخش لوندویل غربالگری در حال انجام است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند، اظهارکرد: در قالب طرح شهید سلیمانی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع می شود.

 

وی از شناسایی ۱۳۸ خانوار مشکوک به کووید ۱۹ در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: افراد شناسایی شده قرنطینه خانگی شده و در بحث پشتیبانی بسته های غذایی بین آنان توزیع شد.

 

قنبری خاطرنشان کرد: ۵ هتل و ۱۰ مهمانسرا برای قرنطینه هتلی مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان آستارا در نظر گرفته شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: ولایتمداری، مردمداری و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

 

وی افزود: تجلیل از ۲۴ رزمنده مدافع حرم شهرستان آستارا در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این ایام پیش بینی شده است.

 

قنبری خاطرنشان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ایام فاطمیه(س) غذای گرم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1002059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha