لزوم توجه فعالان فرهنگی و مستندسازان به شهدایی همچون شهید «عبدالرسول استوار»

سردار بوعلی گفت: کمتر شنیده شدن نام شهید «عبدالرسول استوار» به دلیل همان تواضعی است که همواره از آن برخوردار بود و لازم است که چنین شهدایی که جان خود را فدا کرده اند مورد توجه فعالان فرهنگی و مستندسازان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی» در آئین بزرگداشت مقام والای شهید سرلشکر «عبدالرسول استوار» گفت: شهید «عبدالرسول استوار» فعالیت های موثری برای تامین امنیت کشور در دوران مقدس به انجام رساند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: از این شهید گرانقدر می توان به عنوان اسوه تواضع یاد کرد که همواره در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می داشت.

وی اضافه کرد: کمتر شنیده شدن نام شهید «عبدالرسول استوار» به دلیل همان تواضعی است که همواره از آن برخوردار بود و لازم است که چنین شهدایی که جان خود را فدا کرده اند مورد توجه فعالان فرهنگی و مستندسازان قرار بگیرند.

خاطر نشان می شود، آئین بزرگداشت مقام والای شهید سرلشکر «عبدالرسول استوار» با حضور نماینده ولی فقیه ر فارس و امام جمعه شیراز، رئیس صدا و سیمای استان، رئیس کل دادگستری فارس و جمعی دیگر از مسئولان فارس و خانواده شهید به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد.

کد خبر 1002098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha