توزیع ۵۰ تن روغن مایع و جامد در بهشهر

هادی نژاد گفت: در راستای تنظیم بازار، توزیع روغن جامد و مایع در دستور کار قرار دارد و امروز ۵۰ تن روغن مایع و جامد در شهرستان بهشهر توزیع شد.

« اسماعیل هادی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: توزیع روغن خوراکی مایع و جامد در سطح شهرستان بهشهر در ماه جاری با قوت اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد و مشکلی برای توزیع نداریم.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر افزود: مسائل و مشکلاتی که در مورد تامین روغن مورد نیاز بخش خانوار وجود داشت تا حدود بسیار زیادی رفع شده است و اکنون روغن مورد نیاز خانوار به طور منظم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه های معتبر سطح شهر که مسئول توزیع هستند؛ توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش توزیع روغن در بازار بویدم، خاطر نشان کرد: اکنون این مشکل برطرف شده است و به صورت هفتگی روغن در فروشگاه های مختلف در دسترس مردم قرار می گیرد و مشکلی نداریم.

 

هادی نژاد گفت: در راستای تنظیم بازار، 50 تن روغن مایع و جامد در بهشهر توزیع شد و فروشگاه های مورد نظر برای مردم اطلاع رسانی شد تا با رعایت پروتکل بهدشتی و فاصله اجتماعی به دریافت روغن در محلات مختلف اقدام شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر یادآور شد: بازرسان علاوه بر نظارت انجام نحوه توزیع روغن و مواد مورد نیاز شهروندان، با گران فروشان و متخلفان برخورد خواهند کردند و چنانچه شهروندان تخلفی در این زمینه مشاهده کردند می توانند با شماره ۱۲۴ این اداره تماس گرفته و تخلفات را اطلاع دهند تا به آنان رسیدگی شود.

کد خبر 1002280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha