آغاز طرح ملی «ایران قوی» در بام ایران با خدمت رسانی بچه های مسجد به نیازمندان

مظاهری گفت: کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با حضوری گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند گفت: همه فعالیت های تعریف شده در طرح ملی «راهکار» ذیل طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با حضوری گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های مساجد این استان در اولین مرحله از طرح ملی راهکار و با لبیک به فرمایشات معظم له مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه وارد عرصه کمک رسانی به نیازمندان شدند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر ها و روستاهای چهارمحال و بختیاری وارد عرصه نبرد با ویروس کرونا شدند و هر تلاشی برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس استفاده می کنند.

 

مظاهری گفت: همکاری با برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا از اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی راهکار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه فعالیت های تعریف شده در طرح ملی «راهکار» ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ در طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی اینترنتی bachehayemasjed.ir در قسمت اقدامات اجتماعی کانون ها ثبت شود.

 

کد خبر 1002443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha