ارائه تسهیلات به صنعتگران نیمرزی

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز گفت: صنعتگران نیمروزی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

صادق میرحسینی امروز در گفت و گو با شبستان در زاهدان اظهار کرد: ۱۰ نفر از صنعتگران صنایع دستی شهرستان نیمروز از محل تسهیلات بانکی مشاغل خانگی برای دریافت وام اشتغالزایی به بانک معرفی شدند.

 

وی گفت: این صنعتگران که در رشته‌های خامه‌دوزی، گلیم‌بافی و حصیربافی فعالیت می‌کنند بعد از طی مراحل توسط اداره کار تأیید و برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون ریالی به بانک معرفی شدند.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز افزود: نیمروز از شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان است، در سال‌های اخیر در زمینه صنایع‌دستی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و لازم است که برای اشتغال‌زایی مردم این دیار و هنرمندان فعال شهرستان و شهر ادیمی که به تازگی به عنوان شهر ملی صنایع دستی کشور در رشته هنر اصیل خامه‌دوزی سیستان به ثبت رسیده است به هنرمندان بیشتری تسهیلات پرداخت شود.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید برنامه‌ریزی شده تا محصولات بهتر و با کیفیتی در زمینه صنایع دستی تولید شود و با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، شرایطی فراهم شده تا بانوان بیشتری آموزش ببینند و کمک کنیم تا با ایجاد زمینه اقتصادی، به معیشت مردم نیز رونق گیرد.

کد خبر 1002743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha