وزیر بهداشت وارد بیرجند شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه شنبه به همراه هیات همراه با استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سعید نمکی» وزیر بهداشت به همراه هیأت همراه امشب (22 آذر) به منظور بررسی وضعیت شیوع کووید ۱۹ در استان خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خداوند و با همت همکاران ما، همگرایی و همفکری که بین همه نیروهای نظام اتفاق افتاد و همراهی مردم شریف امروز می‌توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار کردیم.

 

وی گفت: با مهار این موج ویروس کرونا، به سمت مرگ‌های بسیار کمتر از آنچه امروز در کشور گزارش می‌شود، می‌رویم و آینده روشن‌تری در مبارزه با کرونا خواهیم داشت.

 

گفتنی است، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر ۶۴ پروژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را در پویش سراسری «ره سلامت» افتتاح می‌کند.

 

همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در ستاد مدیریت بیماری کرونا و بازدید از بیمارستان‌های بیرجند از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 

بر اساس آخرین وضعیت کرونا در استان خراسان جنوبی، هشت شهرستان بیرجند، نهبندان، سرایان، قاین، زیرکوه، طبس، فردوس و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان درمیان، خوسف و سربیشه در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و در حال حاضر هیچ شهرستان قرمز (خیلی پرخطر) در این استان وجود ندارد.

کد خبر 1002858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha