مصالح ملی کشور در اولویت مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد

آیت الله دژکام گفت: مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی باید رعایت حقوق مردم، کوتاه نیامدن از مصالح ملی کشور و پیگیری مسائل کلان نظام اسلامی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 22 آذر) در مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: نصیحت از نظر امام رضا (ع) خشن است و موجب انقباض انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: شعر « نصیحت گوش کن جانا که از جان دوست تر دارند/ جوانان سعادتمند پند پیر دانا را» از حافظ شیرازی نیز بر اثرات مطلوب نصیحت تاکید دارد.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه مهمی بر دوش دارد و چشم امید جهان اسلام است که عملکرد آن علاوه بر ما و شورای نگهبان برای صاحب اصلی کشور و انقلاب، امام زمان (عج) نیز برده می شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اهداف و برنامه ریزی مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی باید با اهداف عالیه اسلام و مصالح انقلاب اسلامی همسو باشد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: نباید اجازه دهیم تا در هر کاری که به ما محول شده، وسوسه شیطان بر ما اثر کند زیرا انواع وسوسه های شیطان در کمین افرادی است که مسئولیتی می پذیرند.

آیت الله دژکام با دعوت حاضران در این مجمع به تواضع و فروتنی بیان کرد: انسان با دور کردن ادعا و منیت از خود است که بزرگ خواهد شد.

وی افزود: مورد امتحان قرار گرفتن به انجام مسائل شرعی محدود نمی شود و اعضای مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در این مسئولیت همواره در معرض امتحان قرار دارند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: بزرگترین امتحانی که در این میان باید در آن باید سربلند شد، کوتاه نیامدن از مصالح ملی کشور، رعایت حقوق مردم و پیگیری مسائل کلان نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر مردم سالای دینی گفت: در حکومت اسلامی و ولایی، مردم سالاری دینی در راس قرار دارد و اگر فرصت رضایت خلق خدا فراهم شود، خدا دل های مردم را به سمت شما هدایت می کند.

کد خبر 1002915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha