استقبال گسترده کانون های فهما از چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مظاهری گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با برگزاری دوره های آموزشی آمادگی خود را با ثبت نام در چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» اعلام کرده اند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با برگزاری دوره های آموزشی آمادگی خود را با ثبت نام در چهاردهمين دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» اعلام کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از یکصد نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی شرکت کرده اند و نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد.

 

مظاهری بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir در ۲ مرحله استانی و کشوری شرکت می کنند.

 

وی ابراز کرد: مهلت ثبت نام و بارگذاری در سامانه آثار تا تاریخ 30 آذر ماه جاری می باشد و لازم است اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را در پروفایل سامانه بارگذاری نماید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است ولی در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت و امتیاز بیشتری است.

 

مظاهری ابراز کرد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و ... طی سال های 96 تا 98 رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده اند و افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را کسب کرده باشند نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی افزود: اجرای تقلیدی از الگوهای بارگذاری شده رشته های مسابقات در سامانه، دارای امتیاز ویژه می باشد و رعایت موازین و پوشش اسلامی در تمامی مراحل مسابقات از سوی شرکت کنندگان الزامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه هر فرد در ابتدای اثر بارگذاری شده باید، بطور کامل نام و نام خانوادگی، استان و نام کانون خود را معرفی کند افزود: فایل های ارسالی در کلیه رشته ها باید به صورت تصویری، چهره فرد به طور کامل مشخص، ضبط فیلم بصوت افقی و بی حرکت و بدون تدوین باشد.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حداکثر زمان اثر سه دقیقه و حجم اثر حداکثر 30 مگابایت باشد و هر فرد در یک رشته می تواند شرکت کند و فقط امکان بارگذاری یک اثر در همان رشته را دارد و بدیهی است آثاری که فاقد شرایط و ضوابط اعلامی باشند از مرحله داوری حذف می شود.

 

کد خبر 1003016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha