حرکت‌های پژوهشی به موازات اقدامات اجرایی تقویت شود

کیانی بر پیوند فعالیت‌های پژوهشی به تئاتر تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم که حرکت‌های پژوهشی به موازات فعالیت‌ و کارهای اجرایی در استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا کیانی» ظهر امروز (یکشنبه 23 آذر) در نشست خبری و رونمایی از پوستر سی و دومین جشنوار تئاتر استان خوزستان اظهار کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا که به نوعی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، این محدودیت‌ها به معنای تعطیل شدن نشاط فکری و اجتماعی در جامعه نخواهد بود و اقدام ارزشمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جهت برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به صورت مجازی قابل تقدیر است.

 

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری با بیان اینکه در این شرایط برگزاری چنین برنامه‌ها و ارج نهادن به مجامع ارتباطی همچون فضای مجازی حرکتی شایان تقدیر است افزود: این گونه برنامه‌‌ها که در قالب جشنواره صورت می‌گیرد منجر به ارج نهادن به خلاقیت‌ها و تبادل داشته‌ها می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه از آنجا که در آستانه هفته پژوهش هستیم نیکوست با توجه به بنیه ارزشمند فکری و پژوهشی که در استان وجود دارد مقوله پژوهش را هم پررنگ‌تر کنیم و به تئاتر پیوند دهیم اضافه کرد: سال گذشته در جشنواره تئاتر اهواز بخشی به عنوان پژوهش در نظر گرفته شد که یکی از حلقه‌های مفقوده ما در حوزه فرهنگ و هنر است.

 

کیانی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که حرکت‌های پژوهشی به موازات فعالیت‌ و کارهای اجرایی در استان تقویت شود یاد آور شد: ما هم سعی می‌کنیم در مجموعه استانداری از این دستاوردهای ارزشمند حوزه تئاتر حمایت کنیم.

 

کد خبر 1003254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha