لزوم توجه به بهره وری در توسعه حمل و نقل عمومی

موسوی گفت: بهره ‌وری در توسعه حمل و نقل عمومی یک اصل است و باید از منابع مالی و انسانی در این حوزه حداکثر بهره وری به انجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در یکصد و شصت و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت آنلاین گفت: باید راه و روش شهدایی همچون شهید آیت الله «دستغیب» را الگوی خود قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به 25 آذر روز به عنوان روز «پژوهش» بیان کرد: با وجود اینکه در سازمان های مختلف همچون شهرداری، بودجه برای تحقیق و پژوهش پیش بینی می شود و بر تعامل و پیوند دانشگاه ها و سازمان ها تاکید شده است اما از دستاوردهای پژوهشی برای تصمیم‌گیری بسیار کم استفاده می‌ کنیم.

وی افزود: لازم است تا در انجام تصمیمات شهری و سازمانی، فرهنگ استفاده از پژوهش را در خود تقویت کنیم و پژوهش‌های منطبق بر استانداردهای علمی به انجام برسانیم.

موسوی اضافه کرد: 26 آذر نیز روز «حمل و نقل عمومی» نام گرفته است که این حوزه به کارهای پژوهشی و علمی نیاز جدی دارد تا در کمترین زمان و هزینه به نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی دست یابیم.

وی تصریح کرد: تقویت حوزه حمل و نقل عمومی موجب کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت محیط زیست نیز می شود و همچنین از میزان آسیب های روحی نیز می کاهد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره وری گفت: بهره ‌وری در توسعه حمل و نقل عمومی یک اصل است و باید از منابع مالی و انسانی در این حوزه حداکثر بهره وری به انجام برسد.

کد خبر 1003257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha