بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت تا پایان امسال

محمدی از بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت تا پایان امسال و در صورت بروز برخی مشکلات تا پایان دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کیوان محمدی» امروز(دوشنبه، ۲۴ آذر ) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع لایحه بودجه ۱۴۰۰  که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد اظهار کرد: ۱۵ آذر هر سال لایحه بودجه کشور برای سال آینده تنظیم می شود.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه لایحه بودجه با حضور زبده ترین کارشناسان گردآوری می شود گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ با توجه به محور اقتصاد مقاومتی و سیاست های جمعیتی نظام و توسعه و صادرات غیر نفتی تدوین شد.

 

وی در ادامه به شیوع کرونا در جهان اشاره کرد و با بیان اینکه این ویروس اقتصاد کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است افزود: علی رغم همه تحریم ها و تهدیدها شاهد توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان و حوزه های عمرانی بودیم.

 

محمدی با اشاره به اینکه تا پایان امسال هیچ گونه وقفه ای در پرداخت حقوق‌های کارمندان نخواهیم داشت تصریح کرد: علی رغم فشارهای وارده کشور به حیات خود ادامه می دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه طی چند ماه آینده سعی بر این است تا کتابخانه مرکزی رشت به بهره برداری برسد خاطرنشان ساخت: پیام بودجه در کشور یک پیام بین المللی است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خاطرنشان ساخت: احیا اخلاق در کار، نجات اقتصاد و توجه به منافع ملی از جمله مواردی است که هر دولتی بایستی بدان توجه داشته باشد.‌

کد خبر 1003594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha