باران و برف مهمان آخر هفته چهارمحال و بختیاری است

چراغپور با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه میزبان آسمان چهارمحال و بختیاری است، گفت: بارش باران پدیده غالب این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان است.

«مهران چراغپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی روزهای پایانی هفته جاری آسمان چهارمحال و بختیاری با بارش همراه است.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه میزبان آسمان استان است، افزود: بارش باران پدیده غالب این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان است.

 

وی از بارش برف در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری در پی ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و اظهار کرد: ممکن است تردد در جاده های کوهستانی استان برای رانندگان با مشکل مواجه بشود لذا همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی توصیه می شود.

 

چراغپور سردی محسوس هوا و مه صبحگاهی را آب و هوای غالب استان طی امروز پیش بینی و تصریح کرد: از اواخر روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد چهارمحال و بختیاری می شود.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سامانه بارشی جدید همراه با وزش شدید باد بوده و تا روز جمعه در استان فعال است و برای روزهای ابتدایی هفته آینده پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

 

کد خبر 1003685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha