اهدای گوشی توسط خیران و کانون منتظران نور مریانج به دانش آموزان نیازمند مریانج

سعیدی شکوه گفت: در راستای لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب ، همدلی و کمک مومنانه خیران و اعضای کانون منتظران نور مریانج به دانش آموزان نیازمند مدرسه راهنمای مریانج گوشی اهدا کردند.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در راستای پویش همدلی  9 موبایل هوشمند هر کدام به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان توسط خیران و اعضای کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج  افزود: پویش‌های مردمی در همه جای جهان امری شناخته شده و متداول است در کشور ما به دلیل تعالیم دین مبین اسلام، همدلی و همگرایی در آحاد جامعه نهادینه شده است مردم ایران در تمام صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند و در بحران‌ها و بلایای طبیعی کنار یکدیگر بوده‌اند و دستگیر محرومان  شده‌اند.

 

وی اظهار داشت: برخی دانش آموزان نیازمند مریانج به دلیل اینکه گوشی هوشمند ندارند نتوانسته اند از شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) استفاده کنند و از برخی درس های خود جا مانده اند.

 

وی ادامه داد: شرایط جدید و شیوع ویروس کرونا، امتحان بزرگی را پیش روی ما گذاشته است. مردم در این آزمایش تعیین کننده باید در حد توان خود به نیازمندان کمک کنند و اهدای گوشی از سوی خیرین مدرسه ساز و دیگر نهادهای اجتماعی می‌تواند امری مرسوم تلقی شود.

 

سعیدی شکوه گفت: همدلی و کمک به نیازمندان ازیکی از مولفه های طرح ایران قوی است که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال اجراست.

 

گفتنی است، طرح «ایران قوي» با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراك محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون هاي فرهنگی هنري مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه هاي استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهداف شناسایی و توانمندسازي استعدادهاي فرهنگی و هنري انقلاب اسلامی، جریان سازي گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می کند.

 

تقویت روحیه امید و تلاش در بین جوانان، توجه به کارآفرینی و جهش تولید، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، نمادها و جلوه های پیشرفت و عدالت، ابتکارات، اختراعات، خلاقیت ها، الگوهای موفق محلی، استانی و ملی و ... و مقاومت و عزت ایران اسلامی با موضوعاتی از قبیل دفاع مقدس، شهداي مقاومت، هسته اي، سلامت و ... ، شهید سردار سلیمانی، نمایش جلوه هاي مشارکت مردم (همدلی، مواسات، راهپیمایی و ...)، محورهای ایران قوی هستند..

 

 

 

 

کد خبر 1004005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha