کانون های مساجد زمینه ساز رشد و خلاقیت فرهنگی جوانان هستند

بهارلویی بابیان اینکه کانون های مساجد زمینه ساز رشد و خلاقیت فرهنگی جوانان هستند گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه تاکنون استعدادهای زیادی را از جوانان کشف و تحویل جامعه داده است.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های مساجد یکی از نهاد های موثر در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند که در طول سال جلسات زیادی با استفاده از اساتید مجرب برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای کانون مهرپویان با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می توانند کمک بزرگی به نهادينه كردن فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر در جامعه انجام دهند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با راه اندازی پویش، گروه و کانال در فضای مجازی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر فعالیت های خود را ادامه می دهند.

 

بهارلویی بابیان اینکه کانون های مساجد زمینه ساز رشد و خلاقیت فرهنگی جوانان هستند گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه تاکنون استعداد های زیادی را از جوانان کشف و تحویل جامعه داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه بابیان اینکه «عبادت»، یکی از راه های جذب جوانان و آشنا نمودن آن ها با فرهنگ مسجد است گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان با همکاری و تعامل بسیج مسجد، امام جماعت و هیئت امنا تمامی امکانات مسجد و منابع انسانی را در اختیار جوانان و نوجوانان برای برگزار برنامه های فرهنگی و مذهبی قرار داده اند.

 

کد خبر 1004139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha