برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت زینب(س)/ بچه‌های مسجد به پویش «سپاس» پیوسته‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد گفت: جشن ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار به صورت مجازی در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود و ۳۰ بسته هدیه نیز در راستای پویش سپاس، به پرستاران بیمارستان‌های فارابی و شهید فهمیده تقدیم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید اصغر مجد» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فعالیت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) (واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به پل امامزاده معصوم (ع)) در دوره شیوع ویروس کرونا کاملا مطابق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد است، اظهار کرد: با تلاش هیئت امنا، خادم و بسیجیان این مسجد، تاکنون موردی از ابتلای نمازگزاران مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) به این ویروس نداشته ایم.

 

امام جماعت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در ادامه با بیان اینکه در این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا هیچ گاه به روی مردم بسته نشد، گفت: رویکرد ما باز نگه داشتن مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) با هدف حفظ حضور مردم در این مسجد ولو به اندازه سی دقیقه در روز و برای اقامه نماز فرادی است.

 

وی در ادامه به توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان با تلاش اهالی مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) اشاره کرد و افزود: برخی از این بسته ها به خانواده هایی که در دوره شیوع کرونا بی کار شدند اهدا شد که دست کم، شامل ۱۲۰ خانواده می شود. در مجموع بیش از ۴۰۰ بسته میان گروه های مختلف از نیازمندان توزیع شد و این روند همچنان در این مسجد ادامه خواهد یافت.

 

مجد با بیان اینکه جشن ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار به صورت مجازی و همراه با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی در مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار می شود، گفت: ۳۰۰ پرس غذای گرم در روز میلاد عقیله بنی هاشم (س) میان نیازمندان تحت پوشش خیریه این مسجد توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) به پویش سپاس به منظور تشکر از خدمات پرستاران و کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی پیوسته اند و در همین راستا 30 بسته هدیه به پرستاران بیمارستان های فارابی و شهید فهمیده تقدیم می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در پایان با بیان اینکه انشاءالله با همکاری بیشتر مردم و مجاهدت شبانه روزی بسیجیان و کادر درمانی و مسئولان مربوطه به زودی شاهد ریشه کن شدن کرونا خواهیم بود، یادآور شد: باید ضمن توجه به این موضوعات، توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) را نیز جدی بگیریم.

 

کد خبر 1004314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha