اعطای ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان در صومعه‌سرا

حیدری با بیان اینکه بهبودیافتگان اعتیاد باید مورد حمایت قرار گیرند تا به سمت مواد مخدر نروند گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون هشت معتاد در شهرستان بهبود یافته‌اند که از ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا،«محمد حیدری» ظهر امروز(چهارشنبه، 26آذر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نشأت گرفته از اعتیاد به مخدر است افزود: اعتیاد بحرانی اجتماعی است که باید در راستای پیشگیری از آن تلاش بیش از پیش صورت گیرد.

 

وی پیشگیری را بهترین راهکار مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: مبارزه با این آسیب اجتماعی تنها مختص نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه‌ها بنا بر وظیفه باید به نیروی انتظامی کمک کنند.

 

حیدری با اشاره به اینکه ایران پیش قراول مبارزه با مواد مخدر در جهان است و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده است تصریح کرد: اجتماعی کردن اصلی ترین راهبرد مبارزه با اعتیاد است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا بر مشارکت مردم در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید و بیان کرد: اطلاع رسانی و فرهنگسازی نقش موثری در پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه بهبودیافتگان باید مورد حمایت قرار گیرند تا دوباره به سمت مواد مخدر نروند حاطرنشان ساخت: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون هشت معتاد در شهرستان بهبود یافته‌اند که از 240 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.

 

 

 

کد خبر 1004344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha