مسقف سازی گلستان شهدای یانچشمه از مطالبه های خانواده شهدا است

بهارلویی بابیان اینکه یکی از وظایف اصلی مسئولین رسیدگی به مطالبات خانواده های شهدا است گفت: مسقف سازی گلستان شهدای یانچشمه یکی از این مطالبات است که باید توسط مسئولین و با کمک های خیرین اجرا شود.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: توجه به مطالبات خانواده های شهدا یکی از وظایف همه مردم و مسئولین است چرا که خانواده شهدا جایگاه ویژه در جامعه دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: مسقف سازی گلستان شهدای شهر یانچشمه از مطالبه های خانواده شهدا است و انتظار می رود برای تکمیل این پروژه خیرین نیز به شهرداری زرین شهر کمک کنند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه نیز آماده هرگونه کمک و خدمت رسانی برای ساخت و تجهیز مسقف سازی گلستان شهدای یانچشمه هستند.

 

بهارلویی به برنامه های کانون مهرپویان در خصوص شهدا اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، ایران قوی، برگزاری نمایشگاه های بزرگ کتاب با موضوع شهدا و بازروایی وصیت نامه شهدا

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس شهدا در فضای مجازی و معرفی کتاب با موضوع شهدا از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه است.

کد خبر 1004978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha