یلدای همدلی با توزیع ۱۲۰ بسته در سالروز ولادت حضرت زینب

مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) مسجد آیت الله دوزدوزانی تبریز، با مشارکت خیرین ۲ سری جهیزیه کامل و ۱۲۰ بسته برای شب یلدا در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اهدا می کند.

«حمیده شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۲سری جهیزیه کامل به دو نوعروس یتیم و ۱۲۰ بسته برای شب یلدا همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) خبر داد.

مدیر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان (عج) منطقه عباسی تبریز گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که زمینه فعالیت کار خیر را برایمان فراهم نمود تا با یاری خیرین بتوانیم بهتر و دقیق تر وظایف خود را در راستای اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و خواسته های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در قبال محرومین و نیازمندان انجام دهیم .

شفیعی افزود: در همین راستا مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) با همکاری و مشارکت خیرین، پایگاه شهید صدیقیان، نمازگزاران ،اعضای کانون و اهالی منطقه اقدام به تهیه ۲سری جهیزیه کامل و ۱۲۰ پک برای شب یلدا و توزیع آن ها در بین خانوارهای محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا کرده است.

وی اقلام اهدایی را شامل آجیل، بسته میوه، پشمک، کیک خانگی، هندوانه، برنج، روغن، رب، ماکارونی و... با هزینه ای بالغ بر ۱۲میلیون تومان عنوان کرد.

مدیر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) مسجد آیت الله دوزدوزانی تبریز با بیان اینکه جامعه هدف مرکز نیازمندان و نیکوکاران هستند و شعار آن «ایجاد حب ظهور» است، ادامه داد: از نتایج مثبت فعالیت این مرکز،تمرکز بر محله و محله گرایی در امور خیریه با محوریت مسجد و ایجاد همبستگی در جامعه و ارتقاء فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

شفیعی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه اجر معنوی و اخروی عمل خیر فراموش شدنی نیست، افزود: از اقدامات جدید مرکز نیکوکاری امام زمان (عج) ایجاد سه گروه هدف خیاطی، تولید لوازم ارگانیک و عرضه محصولات  مددجویان به صورت مستقیم و با قیمت مناسب بوده است.

مدیر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان (عج) منطقه عباسی تبریز با توجه به اهداف مرکز خصوصا در زمینه جذب بیشتر نیازمندان و رساندن خدمات بیشتر و بهتر در زمینه درمان، دارو، طب سنتی، جهیزیه، مسکن، کار، تحصیل، پوشاک، آذوقه مساعدت های حمایتی و علی الخصوص فعالیت های فرهنگی و اقتصادی، امیدواریم با مشارکت صمیمانه و بیشتر خیرین در انجام امور خیر بتوانیم موجبات کسب رضایت خداوند متعال و آخرین ذخیره الهی امام عصر (عج) را فراهم آوریم.

 

کد خبر 1005123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha